Kelebek Mobilya, pandemide aktif hale getirdiği sanal mağazasında mimarlarla müşterilerinin canlı bağlantı kurarak evlerini tasarlamalarına fırsat tanıyor.
Pandemi ile gelen karantina süreciyle birlikte tüketicinin online alışverişe yönelmesi, mobilya sektöründe dokunarak ve deneyimleyerek satın alma refleksini kırdı. Bu durum, öncü mobilya markalarının dijital yatırımlarını hızlandırdı. Sektörde ilk dijitalleşme adımını atan kuruluşlardan Kelebek Mobilya, Covid-19 süreciyle birlikte görüntülü arama ile alışveriş kanalı kurdu. Kişiye özel randevulu hizmet dönemini başlatırken, sanal mağazada müşterinin evini tasarlamasına fırsat tanıdı. Dijitalleşme adımlarıyla Kelebek Mobilya, 1 milyon 450 bin kullanıcısıyla birlikte kitlesel marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
Pandemi süreci tüketici alışkanlıklarını değiştirirken, üretici ve satıcıların da müşteriye ulaşma kanallarını zenginleştirdi. Özellikle mobilya sektöründe ürünleri yerinde deneyimleme veya dokunma üzerine kurulu geleneksel satın alma refleksi, pandemide yerini online alışverişe bıraktı. Dünyanın 13. büyük üreticisi olan ve 500 bin kişiyi istihdam eden Türk mobilya sektörü de, bu süreçte e-ticaret adımlarını hızlandırdı, pazarlama kanallarını çeşitlendirdi.
Milli Savunma Bakanlığı: Bakanlar Meçhul Asker Anıtı'nı Ziyaret Etti Bakanlar Tilvar ve Bükreş'te Şehitlikleri Ziyaret…
Her yıl yaz aylarında Tokat'ta bir süre kalan ve kurduğu dostluklarla şehrimizin sevdiği ve yakından…
Turhal ilçesinde gerçekleştirilen operasyon, Tokat İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü'nün kararlılığını bir…
Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu ve Milliyetçi Hareket Partisi MYK Üyesi, Tokat Milletvekili Yücel…
Topçubağı Cami'nin sıcak ve samimi atmosferi, dün gerçekleşen Şehit Şahap Gürsoy 4-6 Yaş Kur'an Kursu…
Kütüphaneler sadece kitapların bulunduğu sessiz mekanlar değil, aynı zamanda öğrencilerin akademik başarılarına destek olabilecekleri, toplumsal…