ss
NASA, Dünya İçin En Büyük Tehlike Olarak Görülen Asteroidin Videosunu Paylaştı
NASA, 'Dünya için en büyük potansiyel korku' olarak belirtilen Bennu isimli asteroidin videosunu yayınladı.

Amerika Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA), dünya için potansiyel şekilde tehlike arz ettiği tahmin edilen Bennu isminde asteroidin videosunu yayınladı.

İLK KEZ VİDEOSU İZLENDİ

Kendi ekseni etrafında dönen Bennu, bu asteroitten toprak örneklerinin ulaştırılması için tasarlanan OSIRIS-REx uzay istasyonu yardımıyla görüntülendi.

NASA, son 2 yılda 2 milyar milden fazla mesafe kat eden OSIRIS-REx istasyonun yaklaşık 1 yıl süresince asteroidi inceleyeceğini, ardından toprak örneklerini alacağını açıkladı. Aracın dünyaya dönüşü Eylül 2023'te umut ediliyor.

500 mt. Boyutundaki feza cismi, Massachusetts Teknoloji Enstitüsü bilim adamları tarafından keşfedilmişti. Yapılan hesaplamalara göre, 2182 yılında Dünya'ya yaklaşacak olan Bennu, şu anda gezegenimiz için en büyük tehlike arz eden feza cismi şekilde gösteriliyor.

"NASA, Dünya İçin En Büyük Tehlike Olarak Görülen Asteroidin Videosunu Paylaştı konulu haberimizde Tokat Haberleri olarak sizlere NASA, Dünya İçin En Büyük Tehlike Olarak Görülen Asteroidin Videosunu Paylaştı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda NASA, Dünya İçin En Büyük Tehlike Olarak Görülen Asteroidin Videosunu Paylaştı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "