CK Enerji, müşteri memnuniyetini “QR Anket” ile ölçüyor

184 farklı lokasyonda bulunan merkezlerde, karekod teknolojisini kullanarak QR Anket çalışması başlatan CK Enerji, müşterilerinin deneyimlerini ölçerken elde edilen verilerle sorunlu alanları iyileştirip, hizmetlerini müşterilerin beklenti ve isteklerine göre şekillendiriyor.

Teknolojiye yaptığı yatırımlarla elektrik sektöründe hizmet kalitesini çok daha yukarıya taşıyan CK Enerji, yeni bir projeye imza atarak “QR Anket” uygulamasını başlattı. Nisan ayından itibaren tüm merkezlerde devreye giren QR Anket ile tüketiciler aldıkları hizmeti puanlarken talep ve beklentilerini çok kolay bir şekilde şirkete ulaştırabiliyor.

CK Enerji’nin 184 farklı lokasyondaki merkezinde kolayca görülebilen noktalara asılan karekodlu posterleri akıllı telefonları aracılığı ile okutan tüketiciler, “Hangi işlem için bu birimi ziyaret ettiği, işlemin kolay mı zor mu gerçekleştiği, aldığı hizmetten memnun olup olmadığı” gibi soruları içeren ankete katılarak hızla geri bildirimde bulunabiliyor. Bu sırada sorun bildiren tüketicilere aynı gün içinde dönüş yapılırken, 48 saatten daha kısa bir sürede çözüm üretiliyor.

“QR HIZLI VE KULLANICI DOSTU BİR GERİ BİLDİRİM İMKÂNI SUNUYOR”

Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve ihtiyaçlarına daha hızlı yanıt verebilmek için kullanıcı dostu bir uygulamayı devreye aldıklarını söyleyen CK Enerji Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İletişimi Grup Direktörü Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile müşteri deneyimini daha iyi anlayabilmeyi hedefliyoruz. Geri bildirimler neticesinde süreçleri iyileştirmek ve veriye dayalı müşteri deneyimini pozitif yönde artırmaya yönelik adımlar atıyoruz. Müşterilerimiz karekod ile birkaç adımda ankete erişebiliyor, deneyimlerini ve hizmet kalitesi ile ilgili beklentilerini paylaşabiliyor” dedi.

 

HEDEF MÜŞTERİ MEMENUNİYETİNİ EN ÜST SEVİYEYE ULAŞTIRMAK

CK Enerji’nin memnuniyet oranlarını arttırmak adına farklı projeleri de yürüttüğüne dikkat çeken Fidan Öztürk, “Bu uygulama ile hizmet noktalarında işlem yapan müşterilerimizin deneyimlerini gözlemlerken, elde ettiğimiz verilerle neyi daha iyi yapabileceğimizi anlamayı ve hizmetlerimizi müşterilerimizin beklenti ve isteklerine göre şekillendirmeyi hedefliyoruz. Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu bilgileri hizmet kalitesini sürekli geliştirmek ve müşteri deneyimini en iyi seviyeye çıkarmak için kullanıyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Tokat Haberleri

Recent Posts

18 Mayıs Avrupa Obezite Günü Nedeniyle Tokat Sağlık İl Müdürlüğü Ekipleri Valilik Personeline Ölçüm Yaptı

Tokat Valiliği tarafından yürütülen Huzur Şehri Tokat projesi kapsamında 18 Mayıs Avrupa Obezite günü münasebetiyle…

20 saat ago

Tokat Gazi Osman Paşa Üniversinde Kolonya ve Sıvı Sabun Üretimine Başlandı

Tokat Valiliği ve Tokat Gazi Osman Paşa Üniversi iş birliği ile kolonya ve sıvı sabun…

20 saat ago

CHP’Lİ DURMAZ; EKONOMİK KRİZİN BEDELİ EMEĶÇİYE-ESNAFA ÖDETİLİYOR!

CHP Tokat Milletvekili Kadim Durmaz, CHP İl Başkanı Çağdaş Kurtgöz ve İl Saymanı Hüseyin Yıldırım…

21 saat ago

17 MAYIS 2024 DÜNYA HİPERTANSİYON GÜNÜ

Hipertansiyon; kan basıncının olması gereken değerin üzerinde olmasıyla karakterize, tedavi edilmediği taktirde ciddi sağlık sorunlarına…

1 gün ago

Türkiye’nin Sessiz Devrimi: Şiddetsiz Yakın Savunma Federasyonu’nun Çağrısı

Türkiye'nin savunma alanındaki yenilikçi ve etkili yaklaşımlarından biri olarak öne çıkan Şiddetsiz Yakın Savunma Federasyonu,…

2 gün ago

S.S YENİ TOKAT ESNAF SANATKARLAR KREDİ VE KEFALET KOOPERATİFİ BAŞKANI SEZAİ DEMİR YÜKSELEN FAİZ ORANLARI İle İLGİLİ BASIN AÇIKLAMASI YAPTI

Bilindiği Üzere Kredi kooperatiflerimizden Esnaf Sanatkarlarımıza Devlet destekli kullandırdığımız kredilerin 2021 yılı ve 2022 yılında…

2 gün ago